مراقبت از مو, معرفی محصولات تخصصی مو

آیا برای موی رنگ شده شامپوی مخصوص نیاز است؟

شامپو مو رنگ شده

زیبایی موی رنگ شده قابل انکار نیست. اما آسیبی که به موها وارد می‌کنه، خیلی زیاده. هر چقدر رنگ کار حرفه‌ای باشه، باز هم دکلره و رنگ به موها آسیب می‌زنه. بنابراین مراقبت از موی رنگی ضروریه. روتین موی رنگ شده خیلی مهمه و در این مقاله می‌تونید مطالعه کنید. یکی از محصولات مهم در روتین موها شامپوست. در این مقاله قصد داریم درمورد شامپو موی رنگ شده صحبت کنیم.

 

تاثیرات رنگ مو:

رنگ و دکلره مو باعث خشکی بسیار شدید موها میشه. رنگ موها رو کدر می‌کنه و درخشندگی موها رو از بین می‌بره. سبب گره خوردن موها میشه و شانه کردن موها رو سخت می‌کنه. در حالت بدتر مو ممکنه حالت کشسانی و آدامسی هم پیدا کنه.

 

روتین موی رنگی و دکلره:

در روتین مو محصولات زیادی را می‌توان استفاده کرد. برای مویی که بخاطر رنگ آسیب دیده نیز به همین صورته. در واقع در این روتین باید شامپو و ماسک مناسب موهای رنگی و نرم کننده مو وجود داشته باشه. در این مقاله می‌توانید درباره ماسک موی مناسب و در این مقاله می‌توانید درباره نرم کننده مو مطالعه کنید. حالا دیگه وقتشه که سراغ شامپوی مناسب بریم.

 

شامپو مناسب موی رنگ شده:

مونوکر برای احیا و تقویت موها، محصولات بسیار خوبی رو تولید کرده است. برای انواع موها هم شامپوهای خوبی داره که بین مصرف کنندگان خیلی محبوبند. یکی از اون شامپوها، شامپویی برای موهای رنگی و دکلره است. معمولا در شامپوها و محصولات مراقبت مو مواد موثری مثل دایمیتیکون وجود داره که برای موهای زبر فوق‌العادست. باعث حالت دهی قوی موها میشه. موها رو مرطوب می‌کنه و نرمی موها رو افزایش میده. هم چنین مانع از گره موها میشه و شانه کشی موها رو آسون می‌کنه.

 

شامپو موی تثبیت رنگ مونوکر:

شامپو تثبیت رنگ مونوکر دارای دایمیتیکون است. به همین خاطر باعث نرمی و براقیت موها میشه. استفاده از این شامپو موهارو آبرسانی و مرطوب می‌کنه. و شانه کردن موها رو آسون می‌کنه. شامپوی مونوکر دارای polyquaternium هم هست. از این ماده برای ترمیم قسمت‌های آسیب دیده موها به کار میره. رطوبت ریشه موها افزایش پیدا می‌کنه. آب مورد نیاز بافت مو تامین میشه. روی تار مو محافظی ایجاد میشه تا از آسیب‌های خارجی در امان بمونه. شامپوی مونوکر دارای ترکیبات تثبیت رنگ مو نیز است. در واقع موهای رنگی و دکلره رو ترمیم می‌کنه. شامپوی مونوکر حالت کشسانی و آدامسی موها ناشی از آسیب‌های رنگ رو درمان می‌کنه. این شامپو اسید آمینه‌های کراتین موها رو ترمیم می‌کنه. هم چنین باعث تنظیم ph موها و کاهش آسیب‌ها میشه. شامپوهای مونوکر فاقد سولفات هم هستند. که موهارو از آسیب سولفات در امان نگه می‌دارند.

  • ترمیم موی رنگ و دکلره
  • جلوگیری از آسیب های ناشی از مراقبت نادرست مو
  • احیای حالت کشسانی مو
  • تغذیه کننده عمیق مو
  • حاوی اسید آمینه‌های ترمیم کراتین مو
  • تثبیت کننده رنگ مو
  • متعادل کننده PH مو
  • بدون سولفات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =