درمان و احیای مو, معرفی محصولات تخصصی مو

احیای مو به روش پروتئین تراپی با پروتئین کراتین کلاژن

مواد پروتئین تراپی مو

یکی از راه‌های مراقبت از موها، برقراری تعادل در موهاست. اگر موها از نظر پروتئین و رطوبت در تعادل باشند، آسیب کمتری می‌بینند. بنابراین حفظ تعادل میان رطوبت و پروتئین در موها اهمیت زیادی دارد. در مقاله کمبود پروتئین موها، درباره اثرات و نشانه‌های کمبود پروتئین صحبت کردیم. هم چنین تست کمبود پروتئین موها را توضیح دادیم. پروتئین تراپی یکی از سریع‌ ترین و موثر ترین روش‌های درمان کمبود پروتئین موهاست. در این مقاله قصد داریم درباره پروتئین تراپی مو و مواد مورد استفاده در آن صحبت کنیم.

 

پروتئین تراپی مو:

یکی از راه‌های احیای مو، پروتئین تراپی است. در پروتئین تراپی با کمک مواد و اتوکشی، پروتئین مو ها را به تعادل می‌رسانند. پروتئین تراپی با صافی مو همراه است. اما میزان صاف شدن موها به اندازه کراتینه کردن نیست. در واقع پروتئین تراپی در حدود 50 درصد با صافی مو همراه می‌باشد. در پروتئین تراپی، باید از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شود. هم چنین تجربه و مهارت هیر تراپیست برای این کار بسیار مهم است. عدم استفاده از محصولات با کیفیت و سپردن مو به دست افراد غیر متخصص، موها را در وضعیت بدتری نسبت به قبل قرار می‌دهد.

 

مواد پروتئین تراپی مو:

کیفیت مواد مصرفی در پروتئین تراپی اهمیت زیادی دارد. مونوکر تولید کننده انواع محصولات تخصصی برای مو، محصولی تحت عنوان پروتئین کراتین کلاژن تولید کرده است. پروتئین کراتین کلاژن محصول اصلی در پروتئین تراپی موهاست. در ادامه مقاله به بررسی تخصصی این محصول می‌پردازیم.

 

پروتئین کراتین کلاژن مونوکر:

پروتئین کراتین کلاژن جدیدترین تکنولوژی مربوط به احیا و صافی هم زمان را دارد. در واقع یکی از محصولات فوق‌العاده برای استفاده در پروتئین تراپی موهاست.

در پروتئین کراتین، ماده‌ای نرم کننده تحت عنوان steartriumonium وجود دارد. این ماده مغذی علاوه بر نرم کنندگی دارای خواص صاف کنندگی، ضد الکتریسیته، ضد وزی، ضد خشکی و ضد موخوره است. باعث نرم شدن موهای زبر شده و درخشندگی موها را به ارمغان می‌آورد. در محصول پروتئین کراتین مونوکر ترکیبات نرم کننده glyoxylic acid و آمینو اسیدهای کراتین طبیعی وجود دارد. هم چنین دارای مغ دانه گوار است که باعث غلیظ و ضخیم شدن مواد روی تار مو می‌شود.

در این محصول پروتئین هیدرولیز شده گندم و کلاژن (ریز پروتئین‌ به منظور ترمیم کنندگی عمیق قسمت‌های آسیب دیده کراتین مو) می‌باشد. روغن‌های مفیدی مانند آرگان و فندق (جهت احیا و براق شدن مو) و روغن کرچک (برای پاک کننگی فوق‌العاده) نیز از مواد موثر پروتئین کراتین کلاژن هستند. در این محصول آلوئه ورا به منظور مرطوب کنندگی و آبرسانی موها نیز وجود دار که سبب لطافت و ابریشمی شدن موها می‌شود.

 

نحوه استفاده از پروتئین کراتین:

  1. در قدم اول باید موها را با شامپوی مناسب شست.
  2. موها را با حوله کاملا خشک کنید. البته مقداری رطوبت بهتر است روی مو باقی بماند.
  3. موها را به چندین دسته تقسیم بندی کنید.
  4. مواد کراتین پروتئین را با فاصله یک سانتی متر از ریشه تا نوک مو روی ساقه بمالید.
  5. در حدود 30 تا 45 دقیقه صبر کنید.
  6. سپس موها را شسته و با باد سشوار کاملا خشک نمایید.
  7. با اتوی مو و با دمای 230 درجه، هر قسمت از موها را ده بار اتوکشی کنید.
  8. 30 دقیقه مکث کرده و در این زمان مو را خنک نگه دارید.
  9. سپس با آب ولرم موها را بشویید و ماسک مو بزنید و موها را ماساژ دهید.
  10. پس از 3 روز حمام کرده و با شامپوی مناسب موها شسته شوند.
 

پروتئین کراتین کلاژن را می‌توانید از طریق لینک زیر خریداری کرده و در پروتئین تراپی از آن استفاده کنید.

پروتئین کراتین کلاژن - مونوکر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =