مراقبت از مو, معرفی محصولات تخصصی مو

برای موهای رنگ شده چه نرم کننده ای مناسبه؟

نرم کننده موهای رنگ شده

مو بخشی از زیبایی افراد است. و مراقبت از موها برای داشتن موی سالم و زیبا اهمیت زیادی دارد. هر شخصی نیاز مند داشتن روتینی است که به حفظ سلامت موها کمک می‌کند. مو حساس است و در اثر عوامل مختلفی دچار آسیب‌های زیادی می‌شود. یکی از آسیب‌هایی که عده زیادی با آن درگیرند، خشکی موهاست. رنگ و دکلره باعث خشکی شدید موها می‌شوند. و نیازمند مراقبت جدی هستند. در این مقاله می‌تونید درباره مراقبت از موهای رنگ شده بیشتر مطالعه کنید. امروز قصد داریم درباره یکی از محصولات مراقبت مو به نام رنگ کننده موهای رنگ شده صحبت کنیم.

 

علت خشکی موها:

موی سر بر اثر عوامل مختلفی می‌تواند دچار خشکی شود. یکی از رایج‌ترین دلایل رنگ و دکلره موهاست. مواد دکلره رطوبت موها رو از بین می‌برد. در واقع پس از رنگ، ساقه موها به شدت خشک می‌شود. مو در اثر خشکی، سختت‌تر شانه شده، بیشتر گره می‌خورد، در معرض موخوره قرار گرفته و کدر و بد حالت می‌شود. بنابراین باید رسیدگی به موها رو بیشتر کرد. استفاده از نرم کننده برای موهای رنگ شده ضروری است. البته استفاده از نرم کننده برای موهای با آسیب زیاد نیز توصیه می‌شود.


لزوم استفاده از نرم کننده مو:

شامپو حاوی موادی است که بعد از آب کشی بار الکتریکی منفی روی مو به جا می‌گذارند. این مسئله کوتیکول موها رو باز می‌کند و باعث از بین رفتن رطوبت موها می‌شود. درخشندگی موها را هم از بین برده و موها بد حالت و کدر می‌شوند. اما نرم کننده از موادی تولید شده که بار الکتریکی مثبت دارند. باعث براق و نرم شدن موها شده و شانه کشی موها را آسان می‌کند. به همین دلیل استفاده از نرم کننده پس از شامپو برای خنثی کردن بارهای الکتریکی بسیار مفید است. در واقع نرم کننده از آسیب‌های سطح خارجی مو جلوگیری می‌کند. لایه محافظی روی موها ایجاد می‌کند. از گره و ایجاد موخوره در موها جلوگیری می‌کند و شانه کردن موها را راحت‌تر می‌کند.

 

نکات استفاده از نرم کننده:

  • نرم کننده تنها باید روی ساقه موها زده شود. و به هیچ وجه به ریشه موها نزنید.
  • موها را آرام ماساژ دهید. و نرم کننده را روی آن پخش کنید. اصلا این کار را با خشونت انجام ندهید. موی خیس سنگین است و این کار احتمال ریزش مو را بیشتر می‌کند.
  • از آب داغ برای شستشوی آن استفاده نکنید.

 

نرم کننده موی مونوکر:

نرم کننده موهای مونوکر حاوی مواد موثری است که برای ترمیم موهای آسیب دار مناسب هستند. در نرم کننده مونوکر کراتین گیاهی وجود دارد که به ترمیم عمیق مو کمک می‌کند. و درخشندگی موها را برمی‌گرداند. کراتین موجود در نرم کننده هیدرولیز شده است. و به همین خاطر به عمق مو نفوذ کرده و آسیب‌های مو را از بین می‌برد. در این نرم کننده سرامید نیز وجود دارد. سرامید موجود در نرم کننده برای آبرسانی موها فوق‌العاده است. هم چنین سرامید مانند محافظی روی تارهای مو را می‌پوشاند. و مانع از تبخیر رطوبت موجود در کوتیکول مو می‌شود. نرم کننده مونوکر فاقد سولفات است. و موها را از مضرات سولفات در امان نگه می‌دارد.


نحوه استفاده از نرم کننده مو مونوکر:

ابتدا باید موها را با شامپو شست. پس از آن مقدار مناسبی از نرم کننده را روی ساقه مو بمالید و ماساژ دهید. پس از چند دقیقه آن را بشویید. استفاده روزانه از نرم کننده مونوکر بلامانع است.


خرید نرم کننده تثبیت رنگ موی مونوکر:

  • ترمیم آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره و مراقبت نادرست مو
  • افزایش نرمی و خاصیت ارتجاعی مو با قابلیت جذب رطوبت
  • براق کننده و افزایش درخشندگی مو
  • نرم کننده مو با ضریب نفوذ بالا
  • حاوی عصاره ابریشم
  • تثبیت کننده رنگ مو
  • متعادل کننده PH مو
  • بدون سولفات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =