درمان و احیای مو, معرفی محصولات تخصصی مو

ماسک مناسب موهای آسیب دیده و جادوی مونوکر

ماسک موهای آسیب دیده

مو عضو حساسی از بدن انسان است. و به راحتی دچار انواع آسیب‌ها می‌شود. عوامل آسیب زا برای موها بسیارند. از میان تمامی عوامل آسیب زا، رنگ و دکلره باعث نابودی موها می‌شود. مو عضو مرده‌ایست و اگر مراقبت نشود، ترمیم نمی‌شود. بنابراین موها به شدت نیازمند مراقبت هستند. برای مراقبت از موها باید روتین صحیح و مناسبی را انتخاب کرد. یکی از محصولات که وجود آن در روتین مراقبتی موها، ضروری‌ایست، ماسک مو است. در این مقاله می‌خواهیم ماسک موهای آسیب دیده و جادوی مونوکر یا همان ماسک آمینو اسید را معرفی کنیم.

 

ماسک آمینو اسید (پروتئین) مونوکر:

ماسک آمینو اسید برای موهای شدیدا آسیب دیده، توصیه می‌شود. این ماسک حاوی ویتامین، پروتئین و کراتین هیدرولیز شده است. که به عمق مو نفوذ می‌کند و آن را ترمیم می‌کند. برای تنظیم ph موها کاربرد دارد. فلس و پولک‌های مو را می‌بندد. و مانع وزی موها می‌شود. ساقه موها را تقویت و مستحکم می‌کند. و شکستگی و خورد شدگی موها را کاهش می‌دهد. ماسک آمینو اسید فیبر موها را به صورت عمقی ترمیم می‌کند. پیگمنت و رنگدانه موها را ترمیم و تثبیت می‌کند. ماسک پروتئین مونوکر ساقه موها را نرم و ابریشمی می‌کند و گره‌های مو را از بین می‌برد. هم چنین به درخشندگی و شفاف شدن موها کمک می‌کند. ماسک آمینو اسید الکتریسیته و اصطکاک موها را کم می‌کند. هم چنین با خاصیت آب رسانی فوق‌العاده از ایجاد موخوره در موها جلوگیری می‌کند.

ماسک آمینو اسید (پروتئین) مونوکر فاقد پارابن و سولفات است. این دو ماده برای ساقه مو به شدت مضر هستند. هم چنین این ماسک فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر برای موهاست.

 

کاربرد ماسک موهای آسیب دیده مونوکر:

ماسک پروتئین مونوکر کاربرد چند جانبه دارد و بسیار کابردی است. مهم ترین کاربرد آن جنبه درمانی است. هم چنین به عنوان محصول مراقبت خانگی نیز می‌تواند استفاده شود. از ماسک آمینو اسید مونوکر در سالن‌های زیبایی برای پس تراپی استفاده می‌کنند. انتخاب این ماسک برای مراقبت و احیای مو پس از دکلره و رنگ نیز فوق‌العاده است.

 

ماسک پروتئین برای چه موهایی مناسب است؟

تمامی افراد با هر مویی می‌توانند از این ماسک استفاده کنند. اما به سبب آبرسانی بسیار خوب، این ماسک برای موهای خشک عالی عمل می‌کند.

 

جمع بندی ماسک موی آمینو اسید مونوکر:

ماسک آمینو اسید (پروتئین) به سبب کابردهای زیاد، جز ماسک‌ موهای پر طرفدار و محبوب مونوکر است. از این ماسک برای موهای شدیدا دمیج و آسیب دیده می‌توان استفاده کرد. و موها را احیا می‌کند. خاصیت ترمیم کنندگی این ماسک مو فوق‌العادست و پیشنهاد مناسبی برای همه افراد با هر نوع مویی است.

ماسک موهای آسیب دیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =