مراقبت از مو, معرفی محصولات تخصصی مو

ماسک VIP محافظت از موهای کراتین شده مونوکر

ماسک موهای کراتین شده

موی سر دارای رشته‌های کراتین است. اما گاهی به دلایلی مثل اتو و سشوار مکرر، رنگ و دکلره و یا مراقبت‌های نادرست کراتین موها از بین می‌رود. یکی از روش‌های احیا و تراپی موها، کراتینه کردن است. کراتین نقشی اساسی در ظاهر و سلامت موها دارد. بنابراین از کراتین موها باید محافظت کرد و در صورت آسیب، باید ترمیم شود. ماسک موی VIP مونوکر برای ترمیم و محافظت از موهای کراتین شده مناسب است.

 

ماسک ترمیم کراتین موی مونوکر:

این ماسک مو حاوی steartrimonium chloride است. که نرم کننده‌ای فوق‌العاده می‌باشد. هم چنین خاصیت ضد وز و ضد خشکی را نیز برای موها دارد. ماسک ترمیم کراتین در محتویات خود dimethicone را داراست. این ماده برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است و از موهای نازک و کم حجم محافظت می‌کند. دایمیتیکون موجود در ماسک موهای کراتین شده، گلیسیرین دارد. گلیسیرین به سبب خواص زیاد، یکی از مواد موثر موجود در محصولات مویی است. این ماده خاصیت آبرسانی فوق‌العاده خوبی دارد. و برای جبران آسیب‌های ناشی از اتو و سشوار و رنگ و دکلره بسیار مناسب است. پس از استفاده از این ماسک موها مواد مغذی خود را باز می‌یابند. ویال‌های همراه با این ماسک حاوی روغن‌های سبک و مفید برای مو می‌باشد. که باعث تنظیم ph موها می‌شوند. ماسک VIP موهای کراتین شده، با بستن فلس‌های مو سبب کاهش وز و مرطوب شدن موها می‌شود.

پک ماسک ترمیم کراتین مونوکر برای انواع موها به خصوص موهای خشک و آسیب دیده مناسب است. و هم به عنوان محصول مراقبتی در منزل و هم به عنوان محصول تراپی در سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماسک VIP موها را درخشان و براق نیز می‌کند. و با ایجاد لایه محافظتی روی کوتیکول موها، از شکنندگی جلوگیری می‌کند.

 

طرز استفاده از ماسک ترمیم کراتین VIP مونوکر:

  • ابتدا موها را به خوبی با شامپو بشویید.
  • مقدار مناسبی از ماسک ترمیم کراتین مو را به همراه یک ویال از روغن‌های مفید مخلوط کنید. روی موها بمالید و ماساژ دهید.
  • پس از آن بخار ایجاد کنید. و موها را به مدت 15 دقیقه گرم و مرطوب نگه دارید تا ماسک و روغن‌ها به خوبی عمل کنند.
  • سپس موها را خنک کرده و با آب بشویید.
  • برای عملکرد بهتر نیز موها را به ماسک مو آغشته کنید.
  • پس از 10 دقیقه نیز موها را با آب خالی بشویید.

نکته: در صورت ابهام و یا سوال درباره نحوه مصرف ماسک ترمیم کراتین VIP، با کارشناسان مونوکر تماس بگیرید.

 

جمع بندی:

محافظت از کراتین موها برای مراقبت از موها ضروری است. بنابراین در کنار تمامی مراقبت‌ها، نیاز به ماسک موهای کراتین شده به شدت احساس می‌شود. ماسک ترمیم کراتین VIP مونوکر برای این منظور فوق‌العاده عمل می‌کند و خواص فراوانی نیز دارد. هم چنین به دلیل مصرف آسان و راحت در میان مشتریان محبوبیت زیادی دارد. برای مراقبت از موهای خود، با مونوکر رفیق باشید.

ماسک ترمیم کننده کراتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 13 =