مراقبت از مو, معرفی محصولات تخصصی مو

معرفی کاربرد های ماسک مو آرگان مونوکر

کاربرد ماسک مو آرگان

موی سر زیبایی خاصی به چهره افراد می‌بخشد. البته سلامت موها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین داشتن موهایی نا سالم چهره را نامرتب نشان می‌دهد. مو عضو مرده‌ای است و خودش نمی‌تواند خود را ترمیم کند. به همین سبب باید به کمک روتین مراقبتی از موها نگهداری کنیم. یکی از مواردی که وجود آن در روتین هر شخص ضروری است، ماسک مو می‌باشد. ماسک موها با توجه به کاربرد انواع مختلفی دارند که در این مقاله توضیح داده‌ایم. یکی از ماسک‌های بسیار مفید برای موها ماسک آرگان است. در این مقاله قصد داریم درباره ماسک مو آرگان مونوکر و کاربرد های آن صحبت کنیم.

 

محتویات ماسک مو آرگان مونوکر:

قبل از این که به کاربرد ماسک مو آرگان مونوکر بپردازیم، بهتر است کمی درباره مواد موثر و محتویات ماسک مو صحبت کنیم. ماسک آرگان مونوکر حاوی steartrimonium chloride است که خواص نرم کنندگی فوق‌العاده زیادی دارد. این ماده موثره هم چنین خاصیت ضد الکتریسیته ساکن نیز دارد. در ماسک موی آرگان مونوکر گلیسیرین نیز وجود دارد. گلیسیرین موجود در ماسک آرگان باعث آبرسانی و مرطوب شدن تار موها و جلوگیری از خشکی آن‌ها می‌شود. ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و مفید و آنتی‌ اکسیدان از دیگر مواد موثر موجود در ماسک موی آرگان مونوکر است.

 

کاربرد ماسک مو آرگان مونوکر:

ماسک آرگان مونوکر نرمی فوق‌العاده خوبی به موها می‌بخشد و گره‌های موجود در مو را باز می‌کند. الکتریسیته ساکن موها را کم می‌کند، فلس‌های مو را می ‌بندد و وزی مو را از بین می‌برد. ماسک آرگان مونوکر برای مو های زبر کاربرد زیادی دارد و آن را ترمیم می‌کند. ماسک موی آرگان حالت بسیار خوبی به موها می‌دهد و موها را درخشان می‌کند. هم چنین از ایجاد موخوره در نوک موها جلوگیری می‌کند و آبرسان خیلی خوبی نیز است. ماسک مو آرگان مونوکر از ریشه، ساقه تا نوک موها را ترمیم و تقویت می‌کند و از کوتیکول و فولیکول مو به خوبی محافظت می‌کند.

 

طرز استفاده از ماسک آرگان مونوکر:

ماسک موی آرگان مونوکر نیاز به آب کشی دارد. بنابراین در حمام و پس از شستشوی کامل موها، آن‌ها را به ماسک مو آغشته می‌کنید. چند دقیقه صبر کنید و بهتر است در این زمان موها را شانه بکشید. پس از آن نیز موها را کاملا آبکشی کنید.

 

خرید ماسک موی آرگان مونوکر:

با کلیک بر روی کادر زیر به صفحه اختصاصی محصول هدایت شده و می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در صورت ابهام و سوال درباره نحوه استفاده از محصول می‌توانید با کارشناسان مجموعه مونوکر تماس بگیرید.

ماسک مو آرگان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =