معرفی محصولات تخصصی مو

ویتامین تراپی مو با شامپو ویتامینه مونوکر

شامپو ویتامینه

مو عضو حساسیه که باید به شدت از اون مراقبت کرد. و در صورت آسیب باید مراقبت‌ها رو دو چندان کرد. کمبود ویتامین تاثیرات بسیار زیادی روی موها داره که در این مقاله به بررسی کامل اون پرداختیم. در مقاله امروز قصد داریم درباره یکی از راهکار‌های تعادل ویتامین موها صحبت کنیم. در ابتدا در مورد تاثیرات کمبود ویتامین و ویتامینه موها صحبت می‌کنیم. و شامپو ویتامینه مو مونوکر رو معرفی کنیم.

 

اثرات کمبود ویتامین موها:

اثرات کمبود ویتامین موها خیلی زیاده. کمبود ویتامین در موها باعث خشکی، ریزش، کدری، بد حالتی، نازکی و … میشه. بنابراین باید هر چه سریع تر اون رو رفع کرد. وگرنه شدت آسیب‌ها زیاد میشه و در منزل درمان نمیشه.

 

تعادل ویتامین روی مو چه تاثیری دارد؟

ویتامین رسانی به موها سبب ترمیم ساقه مو، تقویت و کمک به رشد اون میشه. موها رو خوش حالت و درخشان می‌کنه. باعث افزایش ضخامت تار مو و آبرسانی موها میشه. و از ریزش دید موها جلوگیری می‌کنه.

 

ویتامینه مو در منزل:

برای افزایش ویتامین مو در منزل راهکارهایی مثل استفاده از ماسک‌های طبیعی و تغذیه مناسب وجود داره. که در مقاله چطور در خانه موهامون رو ویتامینه کنیم کامل توضیح دادیم. راهکار دیگری نیز وجود داره که کم ریسکه و تمام افراد می‌تونند از اون استفاده کنند. راه حل مورد نظر ما استفاده از شامپو های ویتامینه مو است. مونوکر تولید کننده محصولات تخصصی برای موهاست و برای تمامی کمبودهای مو راه حلی پیدا کرده است. و برای مشکل کمبود ویتامین موها نیز محصول دارد. در ادامه به معرفی شامپو ویتامینه مو مونوکر می‌پردازیم.

 

شامپو ویتامینه مو مونوکر:

در شامپو ویتامینه مونوکر مواد موثری وجود داره که ویتامین موها رو افزایش میده و سلامت مو رو برمی‌گردونه.  این شامپو باعث تغذیه موهای آسیب دیده میشه و اونارو ترمیم می‌کنه. موهارو نرم می‌کنه و آبرسان فوق‌العاده‌ای برای موهاست. پولک و فلس‌های مو رو محکم می‌کنه و باعث میشه موها به راحتی آسیب نبینند. فاقد سولفاته و موها رو از مضرات سولفات در امان نگه می‌داره. همون طور که می‌دونید اگر ph مو از محدوده مجاز خارج بهش، مو آسیب پذیرتره. شامپو ویتامینه مونوکر ph موها رو متعادل می‌کنه. باعث ضخامت تار مو میشه و کوتیکول موها رو تقویت می‌کنه. حجم موهارو افزایش میده و برای افرادی که موهای کم دارن، عالیه.

این شامپو دارای کراتین هدرولیز شده است و باعث میشه مواد موثر در عمق تار مو نفوذ کنند و تاثیر بیشتری روی موها بزارن. شامپو ویتامینه مونوکر درخشندگی و خوش حالتی موهارو تضمین می‌کنه. و به رشد موها کمک می‌کنه. شامپو ویتامینه با تاثیرات بسیار زیادش از ریزش شدید موها هم جلوگیری می‌کنه.

  • تغذیه موهای آسیب دیده
  • ترمیم ساقه مو
  • نرم کننده و آبرسان مو
  • درخشان کننده و حالت دهنده مو
  • فاقد سولفات
شامپو ویتامینه

برای سلامت موهاتون با مونوکر دوست باشید. برای رسیدگی به موهاتون وقت بزارید. مطمئن باشید که نتیجش خیلی لذت بخشه. ما با مونوکر #مراقبت_هستیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =