درمان و احیای مو

چگونه موخوره را درمان کنیم و از بازگشت آن جلوگیری کنیم؟

درمان موخوره

موخوره یکی از آسیب‌های جدی و رایج برای موهاست. موخوره علاوه بر مشکلاتی که برای مو به وجود می‌آورد، ظاهر مو را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. و روی اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی دارد. بنابراین از بین بردن آن را باید در اولویت قرار داد. در مقاله قبل به بررسی دلایل ایجاد موخوره، انواع آن و روش‌های پیشگیری از آن به طور طبیعی پرداختیم. که می‌توانید از طریق این لینک به مطالعه آن بپردازید. در مقاله پیش رو می‌خواهید درباره درمان موخوره و پیشگیری از آن به کمک مونوکر صحبت کنیم.

 

درمان قطعی موخوره:

موخوره هیچ راه حلی به جز کوتاهی ندارد. هیچ درمانی برای موخوره پاسخ مناسب نمی‌دهد. بنابراین کوتاه کردن موها از دو یا سه سانت بالاتر از موخوره تنها راه قطعی برای از بین بردن موخوره‌هاست. روش‌هایی که تحت عنوان درمان منتشر می‌شود، درمان قطعی نیستند. و به عنوان پیشگیری در نظر گرفته می‌شوند.

 

جلوگیری از ایجاد موخوره:

برای پیشگیری از موخوره باید عامل اصلی به وجود آمدن آن را شناسایی کرد. روش‌هایی طبیعی برای جلوگیری از آن وجود دارد که در مقاله قبلی بررسی کردیم. اما در این مقاله می‌خواهیم با کمک مونوکر از بازگشت دوباره موخوره جلوگیری کنیم. عامل اصلی ایجاد موخوره هر چیزی است که سبب خشکی بیش از حد ساقه موها می‌شود. به همین خاطر جلوگیری از خشکی موها، پیشگیری از موخوره به حساب می‌آید. مونوکر تولید کننده محصولات تخصصی مو است. که برای آبرسانی و رطوبت رسانی به موها نیز چاره اندیشیده است. درادامه محصولات مناسب جهت جلوگیری از ایجاد موخوره را معرفی می‌کنیم.

 

روغن آرگان مونوکر مناسب برای روغن تراپی:

روغن تراپی موها و استفاده از چند قطره روغن پس از حمام به رفع خشکی موها کمک زیادی می‌کند. آرگان یکی از روغن‌های مناسب برای آبرسانی موهاست. که می‌توانید هم برای روغن تراپی و هم برای بعد از حمام از آن استفاده نمایید. روغن آرگان با توحه به ترکیبات دیگر برای رطوبت رسانی به ساقه موها فوق‌العاده عمل می‌کند. و به دنبال آن از بازگشت موخوره و یا ایجاد آن جلوگیری خواهد شد. در این مقاله نیز می‌توانید درباره روغن آرگان مونوکر مطالعه نمایید.

شامپو ویتامینه مونوکر:

کمبود ویتامین موها روی ساقه مو به شدت تاثیر می‌گذارد. و ساقه مو را دچار خشکی و شکنندگی می‌کند. بنابراین ویتامین رسانی به موها یکی از روش‌های جلوگیری از موخوره است. شامپو ویتامینه مونوکر برای این منظور فوق‌العاده عمل می‌کند. باعث ویتامین رسانی به موها شده و ساقه موها را از خشکی بسیار زیاد نجات می‌دهد. به همین خاطر برای پیشگیری از ایجاد موخوره می‌توانید به این شامپو اطمینان کنید.

ماسک آبرسان LPP مونوکر:

آبرسانی موها بهترین کار برای جلوگیری از موخوره است. مونوکر برای آبرسانی و رطوبت رسانی به موها ماسک LPP را پیشنهاد می‌دهد. ماسک موی LPP مونوکر ماسک آبرسان و ترمیم کننده است. و با ترکیبات بی نظیری که دارد سبب جلوگیری از ایجاد موخوره خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =