آسیب‌های مو, درمان و احیای مو, مراقبت از مو, معرفی محصولات تخصصی مو

ویژگی‌های یک هیر تراپیست

ویژگی‌های هیر تراپیست

امروزه بحث سلامت، مراقبت و درمان مو، بر زیبایی مو اولویت ویژه‌ای پیدا کرده است. تراپی مو اصول و قواعدی دارد که یک هیر تراپیست باید به خوبی آن‌ها را بداند. درمان گران مو یا هیر تراپیست ها باید ویژگی‌های به خصوصی را داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های یک درمانگر مو آشنا کنیم.

بایدهای درمان گران مو:

هیر تراپیست‌های حرفه‌ای باید در سه بخش قوی و متخصص باشند؛ تا بتوانند تار موی آسیب دیده را درمان کنند.

  • آسیب شناسی: یک هیر تراپیست خوب باید بتواند آسیب مو را کاملا شناسایی کند. در واقع درمانگران مو باید توانایی تشخیص خشکی مو، تخلخل مو و کشسانی تار مو را داشته باشند. هر یک از آسیب‌های مو درمانی دارد. اما پس از شناخت آسیب، هیر تراپیست می‌تواند کار درمان مو را آغاز کند. بنابراین بدون شناخت آسیب مو، کار تراپی بی فایده است.
  • متریال شناسی: هیر تراپیست‌ها باید نسبت به مواد تشکیل دهنده و PH محصولات تراپی اطلاعات کافی داشته باشند. تا بتوانند از هر محصول در موقعیت درست و به موقع (پیش تراپی، تراپی و پس تراپی) استفاده کنند.
  • مچ کردن مواد با مو: هیر تراپیست باید بداند از چه موادی و با چه تکنیکی برای هر آسیبی استفاده کند. مچ کردن مواد با تار موی آسیب دیده یکی از ویژگی‌های یک هیر تراپیست ماهر است.

آکادمی بین المللی مو:

اگر به تازگی وارد حوزه تراپی مو شده‌اید، می‌توانید برای بالابردن سطح علمی خود از کلاس‌های آکادمی بین‌المللی مو IHA بهره ببرید. به کمک کلاس‌های IHA می‌توانید به یک هیر تراپیست متخصص تبدیل شوید.

خرید محصولات تراپی مو از مونوکر:

شما هیر تراپیست‌های عزیز می‌توانید انواع محصولات تراپی را از مونوکر با ضمانت کیفیت تهیه نمایید. فروشگاه مونوکر با در نظر گرفتن شرایط ویژه‌ای برای سالن داران و هیر تراپیست‌ها، محصولات را با قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت مصرف کننده به فروش می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 15 =