معرفی محصولات تخصصی مو

شامپو مخصوص ترمیم کراتین مو

شامپو کراتینه

کراتین رشته‌های پروتئینی موجود در بدن، موها و ناخن‌ها هستند. که ظاهر این اعضا را تعیین می‌کنند. در واقع ظاهر موها و یا ناخن‌ها به کراتین موجود در آن‌ها وابسته است. در این مقاله درباره کراتین موها صحبت می‌کنیم. گاهی ممکن است در اثر مراقبت نادرست کراتین موها از بین رفته و یا کم شود. کمبود کراتین مو نیز تاثیرات بسیار زیادی روی ظاهر موها خواهد داشت. بنابراین وجود کراتین در موها بسیار مهم است. در مقاله امروز قصد داریم درباره ترمیم و احیای کراتین با شامپو مخصوص صحبت کنیم. ابتدا درباره عوامل کاهش کراتین، تاثیرات آن صحبت می‌کنیم. و سپس به معرفی شامپو مخصوص کراتین می‌پردازیم.

 

دلایل از بین رفتن کراتین مو:

کراتین موها ممکن است در اثر عوامل مختلفی از بین برود. از مهم‌ترین دلایل آن نیز می‌توان به رنگ و دکلره مکرر، استفاده بیش از حد از اتو و سشوار و قرار گیری بیش از حد در معرض نور آفتاب اشاره کرد.

 

اثرات کمبود کراتین مو:

کمبود کراتین باعث خشکی بسیار شدید موها می‌شود. در واقع سبب می‌شود ظاهر موها وز، کدر و نا سالم به نظر برسد. هم چنین مویی که کمبود کراتین دارد بیشتر در معرض شکنندگی و موخوره قرار می‌گیرد.

 

ترمیم کراتین موها:

احیا و ترمیم کراتین موها را می‌توان با استفاده از شامپو مخصوص و یا کراتینه کردن انجام داد. کراتینه مو مبحث گسترده‌ایست که در مقالات بعدی در مورد آن صحبت می‌کنیم. بحث اصلی ما درباره احیای کراتین با شامپوهای ترمیم کننده است. تولید کنندگان محصولات تخصصی برای درمان و احیای مو، برای این معضل نیز راه‌حلی اندیشیده و محصولی را تولید کرده‌اند. مونوکر نیز در جهت مراقبت از موها اقدام به تولید شامپو مخصوص کراتین کرده است. در ادامه مقاله به معرفی این شامپو می‌پردازیم.

 

شامپو کراتینه مونوکر:

شامپو کراتینه مونوکر دارای ترکیبات موثری است که ب تقویت و احیای کراتین موها کمک می‌کند. این شامپو موهای زبر را نرم می‌کند و باعث سهولت شانه کشی می‌گردد. توانایی براق کردن مو و حالت دهی قوی را دارد. کوتیکول‌های مو را تغذیه و تقویت می‌کند. در واقع بافت مو را تقویت و باعث استحکام بیشتر آن می‌شود. شامپو مخصوص کراتین مونوکر دارای پروتئین کراتین هیدرولیز شده است که می‌تواند به کوتیکول مو نفوذ کند و آسیب‌های آن را کاهش دهد. شامپو کراتینه مونوکر دارای ترکیبات لایه بردار و ضد شوره نیز است.

این شامپو فاقد سولفات است و موها را از مضرات سولفات در امان نگه می‌دارد. شامپو کراتین مونوکر هیدراته کننده موهاست. PH موها را تنظیم می‌کند و باعث عدم آسیب موها می‌شود. ترمیم کننده موهای آسیب دیده و کراتین موهاست. استفاده روزانه از این شامپو مانعی ندارد و می‌تواند به عنوان شامپوی روزمره مورد استفاده قرار گیرد.

پس از کراتینه موها نیز برای جذب بیشتر، بهتر و زودتر پروتئین‌های کراتین باید از محصولات مخصوص موهای کراتینه استفاده کرد. از شامپوی مخصوص کراتین مونوکر برای بعد از کراتینه موها نیز می‌توان استفاده کرد. با خرید شامپو کراتینه مونوکر ضرر نمی‌کنید و شاهد موهایی نرم، درخشان و سالم خواهید بود. ما با مونوکر #مراقبت_هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =