درمان و احیای مو, معرفی محصولات تخصصی مو

فواید پلکس تراپی مو، معجزه درمان موهای شدیدا آسیب دیده

فواید پلکس تراپی مو

اگر جز افرادی هستید که بر اثر رنگ و دکلره زیاد، یا به خاطر استخر رفتن و تماس مو با کلر و یا حتی استفاده مکرر و زیاد از ابزارهای حرارتی مو مثل اتو و سشوار موهاتون شدیدا آسیب دیده، این مقاله برای شما نوشته شده. در ادامه این مقاله به موضوع پلکس تراپی مو و فواید آن می‌پردازیم. اگر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید، متوحه میشید که ارتباط پلکس تراپی با آسیب شدید موها چیه؟

 

پلکس تراپی مو چیست و چه فوایدی دارد؟

پلکس تراپی در واقع راه حلی نهایی برای مو با آسیب بسیار است. در واقع پلکس تراپی آسیب‌هایی مانند سوختگی مو، کشسانی، خورد شدگی و … را به طور کامل درمان می‌کند. هم چنین پلکس تراپی مقاومت موها در برابر دکلره و رنگ رو افزایش میده. و از خشکی و آسیب دیدگی شدید مو جلوگیری می‌کنه. به طور خلاصه از فواید پلکس تراپی می‌توان به عنوان معجزه برای درمان مو های به شدت آسیب دیده نام برد.

 

کاربرد اصلی پلکس تراپی چیست؟

درون موها پیوندهایی به نام پیوندهای دی سولفیدی وجود دارد. وظیفه این پیوندها اتصال سلول‌های پروتئینی و کراتینی مو است. کاربرد اصلی پلکس تراپی حفظ پیوندهای دی سولفیدی موهاست. این پیوندها از موها در برابر رنگ و دکلره محافظت می‌کنند. اگر پیوندهای دی سولفیدی درون مو وجود نداشته باشند، در واقع چیزی وجود نداره که کراتین رو داخل مو نگه داره. پس به همین خاطر کار کراتین و احیا بیهوده تلقی میشه. در واقع پلکس تراپی مو به عنوان پیش تراپی یعنی قبل از استفاده از مواد صافی و احیا کاربرد دارد. کاربرد دیگر پلکس تراپی موها، ترمیم سولفورهای آزاد مو و رفع حالت کشسانی موها است.

 

پلکس تراپی چگونه عمل می‌کند؟

مواد پلکس تا مغز مو (مدولا) نفوذ می‌کنند. و ترمیم و درمان رو از داخلی ترین قسمت ساقه موها شروع می‌کنند. این مواد شروع به باز سازی پیوندهای دی سولفیدی از بین رفته می‌کنند. و کار مقاوم سازی را انجام می‌دهند. توجه کنید که پلکس تراپی روی ظاهر مو تاثیر خاصی ندارد. و آسیب‌های داخلی مو رو از بین می‌برد. معمولا برای ظاهر موها پس از پلکس تراپی، ترمیم (بوتاکس یا کراتین) انجام می‌دهند.

 

مواد پلکس تراپی:

پلکس‌ها در انواع برندها و با محتویات مختلفی تولید شده‌اند. این مواد قیمت‌های متفاوتی با هم دارند و قیمت یکسانی نمی‌توان روی آن‌ها گذاشت. اما کارکرد و چگونگی عملکرد تمامی آن‌ها مشابه است. از پلکس‌ها هم به تنهایی و هم درون مواد، هنگام رنگ و دکلره به منظور مقاومت مو در برابر آسیب و سوختگی، می‌توان استفاده کرد.

 

مونوکر و پلکس تراپی مو با سوپر پلکس:

در این مقاله گفتیم که پلکس تراپی آخرین راه‌حل برای موهای آسیب دیده است. در پلکس تراپی موها بازسازی و سالم می‌شوند. مونوکر تولید کننده محصولات تخصصی و درمانی مو است. سوپر پلکس از تولیدات مونوکر است که در اندازه های 500 میل و 150 میل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پلکس مونوکر درمانی تخصصی برای موهای کشسان است. پیوندهای دی سولفیدی را بازسازی می‌کند، رشته‌های داخلی مو را استحکام می‌بخشد و تقویت می‌کند. سوپر پلکس مونوکر را هم به تنهایی و هم درون مواد دکلره و رنگ می‌توان به کار برد. پلکس مونوکر حاوی هیچ نوع ماده شیمیایی مضر و حساسیت زایی نیست. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

پلکس تراپی مو

 

 

سوپر پلکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =