آسیب‌های مو, درمان و احیای مو, معرفی محصولات تخصصی مو

درمان کشسانی مو و موهای آدامسی با جادوی مونوکر

درمان کشسانی مو

جنس موهای ما از پروتئین کراتین ساخته شده است. ساختار پروتئین هم به شکل رشته‌هایی گرد و به هم پیچیده هست. زمانی که کوتیکول موها آسیب ببیند، رشته‌های در هم گره خورده، شروع به شکستن می‌کنند. و از پس این اتفاق حالت طبیعی موها، نرمی و براق بودن موها از دست می‌رود. کوتیکول مو محافظ کورتکس مو است. کوتیکول موها به دلایل مختلفی دچار آسیب می‌شود که در این مقاله می‌توانید مطالعه نمایید. اگر کوتیکول آسیب ببیند کورتکس نیز در معرض آسیب فراوان قرار می‌گیرد. . پس از آن سلامت موها به خطر می‌افتد. در این مقاله درباره یکی از معضلات مو به نام کشسانی و درمان آن صحبت می‌کنیم. هم چنین علت‌ رخداد این مشکل برای مو را بیان کرده و درباره جادوی مونوکر برای درمان این مسئله حرف می‌زنیم.

 

علت آدامسی شدن موها:

موی آدامسی کش می‌آید و به راحتی کنده می‌شود. مو در حالت خیس اگر کشسان است نگران نباشید. اما اگر در حالت خشک مو کش بیاید باید سریعا به فکر درمان باشید. اگر کشسانی موها را درمان نکنید، موهای خود را از دست می‌دهید. بر اثر عوامل متعددی موها دچار کشسانی و حالت آدامسی می‌شوند و کش می‌آیند. توجه کنید که انجام مکرر هر یک از این عوامل باعث بروز آسیب جدی خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از کش آمدن موها باید از انجام دادن زیاد این کارها پرهیز کرد.

  • اتو و براشینگ مو
  • رنگ و دکلره
  • صافی یا فر کردن دائم مو
  • عدم مراقبت صحیح از موها
  • خشکی شدید مو

 

 درمان کشسانی مو و موهای آدامسی:

بسیاری از افراد معتقدند مو های کشسانی، مانند مو خوره و موی سوخته قابل درمان نیستند و باید حتما آن‌ها را کوتاه کرد. در واقع موهای آدامسی درمان طبیعی ندارند. کشسانی موها در عمق مو رخ می‌دهد. بنابراین راه‌های درمانی معمول مانند روغن تراپی یا استفاده از ماسک‌های طبیعی و محصولات شیمیایی مانند شامپو و ماسک برای این آسیب جواب نمی‌دهند. به همین خاطر باید از راه حلی استفاده کرد که به عمق مو نفوذ کرده و آسیب را از بین ببرد. مونوکر متخصص درمان آسیب‌های مو است. و برای هر یک از مشکلات مو راهکاری را ارائه می‌دهد. در راستای رفع این مشکل نیز چاره‌ای اندیشیده است.

 

مجیک تریتمنت مونوکر و درمان کشسانی مو:

مونوکر محصولی جادویی به نام مجیک تریتمنت تولید کرده است. از این محصول برای درمان کشسانی مو استفاده می‌ شود. مجیک تریتمنت مونوکر حاوی مواد موثری است که به درمان مو های آدامسی کمک می‌کند. محصول مجیک تریتمنت مونوکر دارای پروپیلن گلیکول و گلیسیرین است که به حفظ آب درون موها کمک می‌کند و پیوندهای بین موها را استحکام می‌بخشد. این محصول در عرض 10 ثانیه به درمان اورژانسی موها می‌‌پردازد. موها را آبرسانی و هیدراته می‌کند و به خوبی احیا می‌کند. مجیک تریتمنت مونوکر برای انواع مو مناسب است و برای استفاده در منزل و سالن‌های زیبایی توصیه می‌شود. استفاده از آن بسیار آسان است. زمانی که موها تمیز و هنوز خیس و مرطوب هستند، باید از این مایع روی مو اسپری کنید. و پس از مدتی بشویید. به دلیل استفاده راحت و خاصیت بسیار زیاد مجیک تریتمنت مونوکر به یک محصول محبوب و پر طرفدار تبدیل شده است. مجیک تریتمنت مونوکر آنقدر مفید است که برای خرید آن نیازی به فکر کردن نیست. برای خرید این محصول و مراقبت از موهاتون عجله کنید. 

 

درمان کشسانی مو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =