معرفی محصولات تخصصی مو

پیشنهاد مونوکر برای ماسک مو آبرسان

LPP مونوکر

در مقاله ماسک مو توضیح دادیم که چرا باید از ماسک مو استفاده کنیم. هم چنین فواید استفاده از ماسک مو، انواع آن و نحوه استفاده را گفتیم. ماسک‌های مو به سه دسته اصلی پروتئین رسان، آبرسان و ترمیم کننده تقسیم بندی می‌شوند. مونوکر تولید کننده محصولات تخصصی و درمانی مو است. به دلیل نقش مهم ماسک مو در روتین موها، مونوکر تعدادی ماسک موی تخصصی را تولید کرده است. که هم به عنوان تراپی در سالن‌های زیبایی قابل استفاده هستند و هم به عنوان مراقبت مویی در منزل می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از میان ماسک‌های مونوکر، ماسک LPP به یکی از محصولات محبوب برند مونوکر تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی ماسک مو آبرسان LPP مونوکر می‌‎پردازیم.

 

ماسک موی LPP مونوکر در کدام دسته قرار می‌گیرد؟

ماسک LPP مونوکر هم در دسته ماسک مو های آبرسان و هم در دسته ماسک مو های ترمیم کننده قرار می‌گیرد. اما تخصص اصلی این محصول بر روی آبرسان مو است. در واقع ماسک LPP مونوکر جز ماسک‎‌های آبرسان قرار می‌گیرد.

 

محتویات ماسک موی آبرسان مونوکر:

ماسک LPP مونوکر حاوی پروتئین‌های هیدرولیز شده است. در واقع پروتئین‌های موجود در این ماسک ریز هستند تا به راحتی به عمق مو نفوذ کرده و تاثیر خود را بگذارند. LPP مونوکر دارای ترکیبات نرم کننده و ترمیم کننده موها است. هم چنین ترکیبات ضد باکتری و ضد میکرو ارگانیسم دارد.

 

ویژگی‌های ماسک مو آبرسان LPP مونوکر:

اصلی ترین خاصیت ماسک LPP مونوکر آبرسانی و مرطوب کنندگی آن است. در واقع LPP رطوبت ساقه موها را حفظ و تنظیم می‎‌کند. به دلیل داشتن پروتئین هیدرولیز شده موهای آسیب‌دیده را به صورت عمقی ترمیم می‌کند. LPP دارای ترکیبات ضد باکتری و ضد میکرو ارگانیسم برای ضخیم تر شدن تار موهاست. موخوره و شکنندگی موهارا درمان می‌کند و به صورت کاملا تخصصی وزی مو را از بین می‌برد. با داشتن ترکیبات اسیدی باعث بسته شدن فلس‌های مو می‌شود. سبب درخشندگی و براق شدن موها می‌گردد. LPP مونوکر به طور تخصصی الکتریسیته موها را درمان می‌کند و تارهای مو را بهم نزدیک می‌کند. در این مقاله می‌توانید درباره الکتریسیته موها اطلاعات کسب نمایید. ماسک مو آبرسان LPP، باعث تنظیم شدن PH مو نیز می‌شود.

 

کاربردهای ماسک LPP مونوکر:

LPP مونوکر استفاده چند منظوره دارد. از ماسک موی LPP مونوکر در سالن‌های زیبایی به عنوان تراپی و در منزل به عنوان مراقبت‌های مو می‌توان استفاده کرد.

 

از ماسک موی LPP چند بار در هفته می‌توان استفاده کرد؟

تعداد دفعات استفاده از ماسک مو آبرسان مونوکر به میزان آسیب موها بستگی دارد. اما استفاده از LPP مونوکر سه بار در هفته مانعی ندارد.

 

نحوه استفاده از LPP مونوکر:

  1. در مرحله اول باید موها را به خوبی با شامپو شستشو داد.
  2. سپس شروع به زدن ماسک مو به هر دسته از موها و شانه زدن می‌کنیم.
  3. در مرحله سوم از کار به مدت 20 تا 30 دقیقه موها را بخور مصنوعی با دمای 55 تا 70 درجه سانتیگراد می‌دهیم.
  4. پس از طی این مدت موها را کاملا آب کشی می‌کنیم.
  5. در 10 ثانیه آخر شستشو به موها شوک آب سرد می‌دهیم.
 

خرید ماسک موی LPP مونوکر:

ماسک موی LPP مونوکر را از وبسایت رسمی همین برند می‌توانید خریداری نمایید. در انتهای مقاله لینک خرید محصول قرار داده شده است.

lpp مونوکر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =