معرفی محصولات تخصصی مو

برای موهای رنگ شده چه ماسک مویی مناسبه؟

ماسک موی رنگ شده

همان طور که همگی می‌ دانیم، مو پس از رنگ و دکلره در معرض آسیب‌ های بسیار زیادی قرار می‌گیرد. در مقاله مراقبت از موهای رنگی و دکلره، درباره اثرات رنگ روی مو و انواع مراقبت‌های آن توضیحات کاملی دادیم. در مقاله استفاده از ماسک مو نیز، درباره چرایی و الزام استفاده از ماسک صحبت کردیم. یکی از محصولاتی که بعد از رنگ و دکلره، استفاده از اون خیلی مهم است، ماسک مو است. به دلیل این که مونوکر تولید کننده محصولات تخصصی برای موهاست، ماسک موی مخصوص موهای رنگ شده را نیز تولید کرده است. با ما همراه باشید.

 

ماسک موی رنگ شده مونوکر:

مو پس از رنگ و دکلره، دچار آسیب‌های بسیار زیادی مانند خشکی شدید می‌شود. هم چنین در صورت استفاده از محصولات نا مناسب باعث بد رنگی و کدری می‌شود. بنابراین باید از ماسکی استفاده کرد که آسیب‌ها را از بین برده و رنگ موها را تثبیت کند. مونوکر به شما ماسک تثبیت رنگ موی مونوکر را پیشنهاد می‌دهد. در ادامه به بررسی محتوای ماسک و فواید آن می‌پردازیم:

ماسک موی رنگی مونوکر دارای نرم کننده‌های بسیار قوی است. که برای مبارزه با خشکی مو فواید زیادی دارند. ماسک تثبیت رنگ مو دارای ابریشم سازی فوق‌العاده‌ای است. که موها را به نرمی ابریشم می‌کند. گلوبولین و آونین دو پروتئین هیدرولیز شده‌ای هستند که درون این ماسک وجود دارند. این دو پروتئین سبب براقی و کاهش شکنندگی موها می‌شود. در واقع با ایجاد یک لایه پوشش روی کوتیکول مو را ضخیم و حجیم می‌کند. در این ماسک پروتئین کراتین نیز وجود دارد. که ترمیم کننده کراتین موهاست. و باعث صافی بیشتر موها می‌شود.

درون ماسک موی رنگ شده مونوکر روغن جوجوبا وجود دارد. که از فواید آن می‌توان به نرم کنندگی و براق کنندگی موها اشاره کرد. اسید سیتریک موجود در این ماسک باعث بستن فلس‌های مو و محافظت از رنگ موها می‌شود. از مزایای دیگر این ماسک مو جلوگیری از ایجاد موخوره است. هم چنین این ماسک، از موها در برابر اشعه‌های مضر خورشید UV جلوگیری می‌کند.

 

خرید ماسک تثبیت رنگ موی مونوکر:

ماسک تثبیت رنگ موی مونوکر به شدت برای مراقبت از موهای رنگی و دکلره مفید است. این ماسک نیاز به آب کشی دارد. بنابراین برای استفاده درون حمام مناسب است. پس از شستشوی مو با شامپوی مناسب، مقداری از ماسک را به ساقه موها بزنید. پس از چند دقیقه بشویید. این ماسک مو فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر و حساسیت زاست. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. حجم این محصول 500 میل است. که در مدت طولانی برایتان باقی می‌ماند.

ماسک تثبیت کننده رنگ مو

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =