معرفی محصولات تخصصی مو

روغن آرگان طلای مایع

خواص روغن آرگان

روغن های گیاهی منبعی طبیعی برای تقویت مو و پوست هستند. که می‌توان به عنوان جایگزین مواد شیمیایی از آن‌ها استفاده کرد و از نتیجه آن‌ها مطمئن بود. یکی از روغن‌های پر طرفدار روغن آرگان است. روغن آرگان که میوه درخت آرگان است، به دلیل خواص بسیار زیاد به طلای مایع نیز معروف می‌ باشد. حتما برایتان جالب است که بدانید روغن آرگان چرا طرفداران زیادی پیدا کرده و در میان عموم محبوب شده است؟ در این مقاله به بررسی خواص روغن آرگان، کاربرد روغن آرگان و هم چنین طرز استفاده از آن می‌پردازیم.

طلای مایع، روغن آرگان:

روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب است. که از معروف ترین این اسیدها می‌توان به اسید اولئیک و اسید لینوئیک اشاره کرد. این دو اسید چرب باعث افزایش رطوبت و آب رسانی، کاهش التهاب و آکنه و افزایش نفوذ پذیری روغن به پوست و مو می‌گردند. روغن آرگان هم چنین دارای ویتامین‌های مهم گروه A و E است، که برای پوست و مو بسیار مفید می‌ باشند.

خواص و کاربرد روغن آرگان:

آرگان خواص بسیار متنوعی برای پوست، مو و ناخن دارد که عبارت اند از:

  1. مرطوب کننده مو: روغن آرگان مرطوب کننده و حالت دهنده بسیار خوبی برای مو است. به دلیل داشتن ویتامین‌ ها و اسیدهای مختلف و مفید، تغذیه کننده کاملی برای موها است. این روغن به صاف شدن و درخشندگی موها نیز کمک می‌کند.
  2. جلوگیری از آسیب‌های ناشی از رنگ: استفاده مستمر از روغن آرگان از آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره مو جلو گیری می‌کند. و مانع خشکی، وزی و بد حالت شدن مو می‌شود.
  3. ضد آفتاب طبیعی: روغن آرگان در برابر آفتاب از پوست محافظت می‌کند و به عنوان ضد آفتابی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. مانع ایجاد موخوره: استفاده از روغن آرگان به طور دائم برای ساقه مو مانع از ایجاد موخوره می‌شود.
  5. تقویت و رشد ناخن: روغن آرگان به تقویت، افزایش سرعت رشد ناخن و استحکام آن کمک می‌کند.
  6. رفع مشکلات مو: روغن تراپی با روغن آرگان برای رفع مشکلات پوست سر مانند شوره مفید واقع می‌شود. هم چنین روغن تراپی به درمان ریزش مو کمک می‌کند و باعث تقویت مو می‌شود.
  7. نرمی و لطافت پوست: برای رفع خشکی پوست از روغن آرگان می‌توان استفاده کرد. در واقع روغن آرگان به جنگ پوست‌های بسیار خشک می‌رود و آن‌ها را درمان می‌کند. از این روغن برای کاهش چین و چروک پوست نیز استفاده می‌شود.
  8. مرطوب کننده لب: از روغن آرگان می‌توان به منظور مرطوب کردن لب، جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن لب استفاده کرد.
  9. بهبود اختلالات پوستی: روغن آرگان را می‌توان برای از بین بردن اختلالات پوستی مانند سوختگی و اگزما نیز استفاده کرد.

طرز استفاده از روغن آرگان:

کاربرد روغن آرگان برای مو، پوست و ناخن مرسوم و متداول است. در ادامه بهترین روش برای استفاده از روغن آرگان را توضیح می‌دهیم. اما به یک نکته مهم باید توجه داشته باشید. قبل از استفاده از روغن باید آن را کمی گرم نمایید. البته این به معنی قرار دادن روغن روی حرارت نیست. به این صورت که چند قطره روغن کف دست ریخته و دستها را چند ثانیه بهم بمالید. گرم کردن روغن باعث جذب بهتر و کارایی فوق‌العاده آن می‌شود.

اگر قصد دارید از روغن آرگان برای تقویت و آسیب های مو استفاده کنید، بهترین زمان استفاده از آن بعد از حمام است. در این حالت بهتر است زمانی که تقریبا خیسی مو از بین رفته و مو مرطوب است، چند قطره روغن به ساقه مو زده و آن را شانه کنید. پس از آن می‌توانید با حرارت کم سشوار موها را کاملا خشک کنید. البته می‌توانید همراه با شامپو نیز از روغن استفاده کنید. این روش در صورتی استفاده می‌شود که شما به منظور رفع مشکلات پوست سر قصد استفاده از روغن آرگان را دارید. در واقع از روغن آرگان برای مو می‌توان به عنوان شامپو، ماسک و نرم کننده مو استفاده کرد.

برای استفاده روغن آرگان برای پوست باید قبل از خواب روی پوست تمیز صورت و گردن روغن را ماساژ دهید. اما اگر به منظور اختلالات پوستی می‌ خواهید از روغن آرگان استفاده کنید، در طول روز چند مرتبه ( 3 یا 4 بار)، یک قطره روغن روی موضع آسیب دیده ریخته، ماساژ دهید و اجازه دهید جذب شود.

اگر قصد استفاده از روغن آرگان برای تقویت و رشد ناخن را دارید، هر شب یک الی دو قطره روغن را روی ناخن و پوست اطراف آن بمالید تا جذب شود.

مزایای روغن آرگان:

روغن آرگان پکیج کاملی برای پوست و مو است. فواید این روغن به حدی زیاد است، که با داشتن تنها یک روغن به راحتی می‌توانید برای همه مصارف از آن استفاده نمایید و مراقبت خانگی لذت بخشی را تجربه کنید.

مزیت دیگر روغن آرگان این است که نسبت به روغن‌ های دیگر به خصوص روغن نارگیل چرب نیست و پس از استفاده احساس چربی بیش از حد و نا خوشایند را تجربه نخواهید کرد.

چگونه روغن آرگان اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

برای تشخیص روغن اصل از تقلبی ابتدا باید به مواد تشکیل دهنده آن دقت کرد. هیچ گونه مواد افزودنی و نا خالصی نباید به آن اضافه شده باشد. در قدم دوم می‌ توان با توجه به بافت و رنگ روغن تصمیم گرفت. روغن آرگان اصل شفاف، روان، غیر چرب و غلیظ است. رنگ آن نیز باید طلایی روشن باشد. روغن آرگان اصل را در شیشه تیره، مات و غیر شفاف نگه داری می‌ کنند. اگر نور آفتاب به این روغن بخورد، باعث خراب شدن روغن آرگان می‌شود. پس برای سلامت روغن آرگان توجه داشته باشید که روغنی را خریداری کنید که در ظروف تیره و مات نگهداری شود.

پیشنهاد مونوکر، روغن آرگان مونوکر:

پس از بررسی محتویات روغن آرگان، خواص و کاربرد روغن آرگان، طرز استفاده از روغن آرگان و تشخیص روغن اصل از تقلبی، مونوکر پیشنهادی را ارائه می‌ کند. پیشنهاد مونوکر، روغن آرگان مونوکر است. با خرید این روغن می‌توانید اطمینان داشته باشید که روغن آرگان اصل و سالمی را تهیه کرده‌ اید. مونوکر اصالت روغن آرگان خود را ضمانت می‌کند. پس با خیال راحت می‌توانید این محصول را خریداری نمایید. با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه اختصاصی محصول روغن آرگان مونوکر شده، می‌توانید مشخصات آن را مطالعه نموده و اقدام به خرید نمایید.

روغن آرگان مونوکر:

خواص روغن آرگان

  • روغن گیاهی مفید
  • حاوی ویتامین E، امگا 6 و آنتی اکسیدان‌های مفید
  • جز اصلی لیپو پروتئین
  • مناسب برای استفاده پوستی و مویی
  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • حجم 50 میل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =