درمان و احیای مو, معرفی محصولات تخصصی مو

شامپو قلیایی قبل از پروتئین تراپی مونوکر

شامپو قلیایی

احیای مو برای درمان آسیب‌های مویی بسیار رایج است. احیا به روش‌های مختلفی مانند کراتین، پروتئین تراپی، ویتامینه و بوتاکس انجام می‌گیرد. اما در تمامی روش‌های احیای مو با چالشی مواجهیم. مواد احیا و تراپی باید به عمق موها نفوذ کنند و وقتی منافذ مو بسته است، این کار به سختی انجام می‌شود. هیر تراپیست‌ها برای رفع این چالش از شامپو قلیایی استفاده می‌کنند.

 

استفاده از شامپو قلیایی:

هیر تراپیست‌ها قبل از احیای مو به روش‌های مختلف، موها را با یک شامپوی قلیایی می‌شویند. این شامپو ph موها را از محدوده مجاز (4.5 تا 5.4) خارج می‌کند. هرچه ph مو از 5 بالاتر رود، منافذ مو بازتر است. منافذ باز به جذب بهتر مواد تراپی کمک می‌کنند. شامپوی قلیایی فلس‌ها و منافذ موها را باز می‌کند. در نتیجه مواد به عمق موها بیشتر نفوذ می‌کنند.

 

نکات مهم برای ph موها:

مو همیشه و در هر شرایطی باید در محدوده ph مجاز باشد. اگر ph مو از این محدوده خارج شود و از 5 بالاتر رود، آسیب پذیری موها بیشتر می‌شود. وقتی منافذ مو باز هستند، احتمال از دست دادن رطوبت و چربی مفید مو نیز وجود دارد. هم چنین در صورت باز ماندن منافذ احتمال خروج مواد مغذی موجود در محصولات مراقبتی نیز است. بنابراین هیر تراپیست‌ها باید توجه کنند که پس از اتمام کار و شستن مواد احیا، با استفاده از ماسک مو ph مو را به حالت قبل برگردانند. و با این کار منافذ مو را ببندند. در غیر این صورت احیای مو بی فایده است. و مو بیش از قبل آسیب می‌بیند.

 

شامپو قبل پروتئینه مونوکر:

مونوکر در زمینه تولید محصولات احیا و تراپی موها تجربه و تخصص زیادی دارد. بنابراین با تولید شامپوی قبل از پروتئین تراپی به قلیایی و باز شدن منافذ مو کمک می‌کند. شامپو قلیایی مونوکر پاک کنندگی عمیقی نیز دارد. و باعث رسوب زدایی و جرم زدایی از موها می‌گردد. در واقع این شامپو موها را برای جذب مواد احیا، تراپی و صافی آماده می‌کند.

 

عملکرد شامپو قلیایی مونوکر:

  • باز کردن پولک و فلس‌های مو
  • رسوب و جرم زدایی مو
  • پاک کنندگی عمقی مو
  • فراهم نمودن فضای قلیایی مو
  • جذب حداکثر مواد صافی و احیا

 

شامپو پروتئینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دوازده =